نوشته شده توسط : فرهاد محمدی

فروشگاه اینترنتی امداد موبایل با سابقه درخشان خود در زمینه ابزار و قطعات موبایل، دارای یک مرکز کاملا معتبر تعمیرات موبایل در تهران است. این مرکز دارای مجهزترین و پیشرفته ترین ابزارهای تعمیرات موبایل است که توانایی و قابلیت تعمیر و تعویض انواع گوشی موبایل و تبلت را دارد. تخصص و تجربه چندین ساله کادر فنی تعمیرات امداد موبایل باعث شده که اصول کار بصورت تعمیرات تضمینی موبایل باشد.

فعالیت های مرکز تعمیرات امداد موبایل بصورت کاملا تخصصی در تعمیر انواع گوشی سامسونگ، آیفون، هواوی، شیائومی و… است که بصورت دقیق تر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعویض باتری گوشی
  • تعویض تاچ ال سی دی
  • رفع مشکل آنتن دهی
  • تعمیر سوکت شارژ

تعمیرات آنلاین موبایل در سایت امداد موبایل به گونه ای است که ابتدا باید فرم درخواست تعمیر موبایل زیر را به دقت پر کنید. پس از اینکه فرم را تکمیل و ثبت کردید، کادر فنی در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی و با شما تماس گرفته می شود.

خدمات مشاوره تعمیرات موبایل بصورت کاملا رایگان صورت می گیرد و بعد از آن هزینه تعمیر گوشی به شما اعلام می شود. در صورت تمایل یک پیک به آدرس شما در تهران ارسال شده و گوشی از شما تحویل گرفته می‌شود.

تعمیرات آنلاین موبایل در مرکز امداد موبایل دارای گارانتی معتبر بوده و پس از هرگونه تعمیر، گوشی درب منزل به شما تحویل داده می‌شود. بعد از تست نهایی و اطمینان خاطر شما از عملکرد گوشی، می توانید هزینه را پرداخت کنید.
آیا مشاوره تعمیرات رایگان شما بصورت 24 ساعته است؟

خیر، مشاوره تعمیرات و پاسخگویی به سوالات شما فقط در ساعات ادارای صورت می گیرد. اما شما قابلیت پر کردن فرم و درخواست تعمیرات خود را در تمام طول شبانه روز را دارید.

آدرس امداد موبایل:

دفتر تهران: تهران، میدان ونک، برج نگار، طبقه ۷، واحد ۸
دفتر شیرازشیراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

منبع: https://emdadmobile.net/



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی

نی نی تاب آنیل یک از بهترین سایت های ایرانی برای خرید لوازم کودک 

تاب‌ کودک آنیل بهترین انتخاب برای تاب بازی بچه

تاب کودک وسیله بازی خاطره انگیزی است که از نوزاد، بچه، خردسال و بزرگسال با آن خاطره خلق کرده‌اند. کمتر تاب بچه تا بزرگسالی قابل استفاده همه سنین است. اما تاب بازی همواره برای پدر و مادر ها خاطره انگیز دوران کودکی بوده است.

اگر به دنبال سایتی هستید که بتونید برای بچتون هر چیزی که لازم هست رو پیدا کنید، سایت نی نی آنیل آماده خدمات به شما عزیزان می باشد.

تاب بچه آنیل

 

تاب کودک آنیل اسباب بازی ایمن و راحت برای نوزاد و کودک تا 4 سال است. این تاب خانگی بچه به خواب راحت فرزند شما کمک می‌کند. سعی داشتیم تا با استفاده از بهترین مواد اولیه نظیر پارچه ضد حساسیت این تاب بازی کودک را تولید کنیم.

تاب متناسب با آناتومی بدن کودک طراحی شده است و بچه به راحتی در مدت طولانی در تاب به خواب عمیق فرو خواهد رفت. تاب بچه آنیل بسیار کمک حال مادر است. ویژگی پاندولی این اسباب بازی بسیار کمک حال مادر است.
تاب بچه باید سلامت و ایمنی فرزند شما را تامین نماید. . خرید تاب را برای نوزاد دارای کولیک یا رفلاکس معده باشد حتما توصیه می‌کنیم. بالا قرار گرفتن سر فرزندتان بالاتر از بدن وی به درمان فرزند شما کمک شایانی خواهد کرد. محصولات نی‌نی تاب آنیل هنگام تاب‌بازی کودک با استفاده از کمربند ایمنی کودک را مهار خواهد کرد.
اگر چه تاب فلزی یا تاب پلاستیکی برای پدر و مادرها حس نوستالژیک دارند اما دیگه داستان صندلی های سفت این وسیله بازی یک جایی باید تموم می‌شد. ما در طراحی تاب کودک به الگوی بدن بچه توجه کردیم و با تلفیق آن با ننو تاب ننو جدیدی را تولید ساخته‌ایم.

قیمت تاب 

اگر به دنبال خرید تاب کودک هستید معیار قیمت تاب برای شما حتما اهمیت خواهد داشت. با یک جستجوی ساده در گوگل قیمت تاب را پیدا خواهید کرد. این اسباب بازی دارای انواع مختلف پلاستیکی، تاب موزیکال یا سایر تاب‌ خانگی است. انواع تاب‌ بازی کودک پس از خرید قابل تغییر رنگ نیست. اگر رنگ وسیله بازی خود را نمی‌پسندید می‌توانید طرح پارچه جدید بر روی آن بدوزید. همچنین قابلیت شستشوی این تاب سلامت فرزندانمان را حفظ خواهد کرد. نحوه نصب تاب نیز به سادگی از بارفیکس یا سقف انجام می‌شود.

مهمترین معیار خرید تاب بچه، ویژگی‌ها و قابلیت استفاده برای سنین مختلف است. بیشتر افراد به دنبال قیمت تاب کودک موزیکال بدون توجه به راحتی و میزان استفاده بچه در تاب هستند. اگر چه بر اساس بررسی صورت گرفته تاب، بهترین اسباب بازی برای نوزاد و کودک تا ۴ ساله است. اما بهتر است شما بعد از انتخاب صحیح اسباب بازی به قیمت مناسب آن توجه کنید.

منبع: https://ninitabaneel.com/



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()